//eya Rusydia
The Princess



Link Diary About

ANNYEONGHASEYO!!!Assalamualaikum, welcome to my blog. I'm Leya. Please be nice here :)








Jom CBOX


My Favourite Songs


My Tweet


Follow Leya Taw!!!


Credits By


This blue grey templates made by Ogiey Junior. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Ogiey for the cursor freebies. I am proud to use Colour Code to

Header by Nurul Atiqah.




❤️HADIAH BUAT DIRI KU ~ LOVING FAMILY❤️

4 NOVEMBER 2012 ~ Genap usia ku 20 tahun 1 bulan, bermakna sudah sebulan berlalu tarikh lahir ku. Dan sehingga hari ini, aku belum mampu untuk menghadiahkan diri aku sesuatu yg amat berharga iaitu SATU kepuasan yang terbaik untuk diri ku sendiri. Hal ini kerana, SATU IMPIAN ku belum lagi tercapai iaitu untuk mengubah kehidupan keluarga ku sendiri. Sampai bila aku harus berada di takuk lama, sedangkan orang2 di sekeliling ku terus MAJU kehadapan. Bukan aku menyesali di setiap apa yg berlaku, namun aku tidak mahu lagi keluarga dipandang hina oleh org lain. Apa yang penting bagi ku untuk adalah membahagiakan KELUARGA KU sendiri kerana bagi diri ku, KELEUARGA adalah KEUTAMAAN KU.

Biarpun aku dikelilingi ramai rakan2,adiq beradik angkat atau sesiapa sahaja kenalan ku tetapi yg sering membuat diri ku TERSENYUM adalah KELUARGA KU sendiri. Biarpun aku tidak berpeluang seperti orang2 lain, NAMUN aku yakin ALLAH S.W.T pasti menyediakan sesuatu yang cukup istimewa,cuma kita tidak tahu bila ia akan tiba. 

KECEKALAN dan KETABAHAN kedua ORANG TUA ku, membuatkan aku cukup memahami terhadap apa yang dirasai oleh mereka. Membesarkan kami 6 orang adiq beradik jelas betapa HEBAT nya KASIH dan SAYANG yang di berikan untuk kami. Syukur kami di beri  didikan yg cukup sempurna, malah berserta PERKONGSIAN adalah suatu KEMANISAN yang amat BERHARGA buat kami.






INILAH KELUARGA KAMI!!!


MINAT dan KESUKAAN yang sering menjadi KEGEMARAN BERSAMA sentiasa membuat kami terLALU EXCITED ^_^ 
Dari segi MAKANAN,PAKAIAN,MINAT dan KESUKAAN boleh di katakan KESEMUANYA kami sentiasa BERSAMA :)
Apa pun, bagi diri ku, seandainya seseorang yang ingin muncul dalam hidup ku, TAWAN LAH HATI KELUARGA KU DAHULU, sebelum HATI KU TERTAWAN OLEH SIKAP MU YANG MENGHORMATI KELUARGA KU ^_^

KELUARGA BAHAGIA

KELUARGA PENYAYANG

KELUARGA SPORTING 



AYAH&IBU


ALONG,ANGAH,ABANG,ACIK,ACYA,ADIK


#AHMAD AMRAN

#JURIAH

#LIA RUSYDIA

#LIA NADHIRAH

#HADI YASIER

#LIA MUNIRAH

#LIA NUR MARSYA

#HADI ASYRAAF



I LOVE YOU FOREVER :)




0 comment(s)